Wie zitten er achter Onkruid?

#HETONKRUID

Het onstaan van Onkruid

In 2021 is met een aantal enthousiaste mensen stichting ‘Onkruid’ in het leven geroepen. Waarom? Omdat deze groep mensen niet konden linken met de huidige feesten en festivals die werden georganiseerd in Harderwijk.

‘Als we dat zo vinden, waarom doen we het dan niet zelf?’ Werd er gezegd. En zo, vanuit burgerzaken in Harderwijk is stichting Onkruid ontstaan.

Wat wil Onkruid?

Stichting Onkruid is een nieuwe organisatie die zich richt op het organiseren van evenementen binnen Harderwijk.

Het doel van de evenementen en dus ook de stichting is het sociaal verbinden van de verschillende groepen binnen Harderwijk door middel van muziek. Regulier of alternatief, dat maakt niet zo veel uit.

Doordat onkruid een breed scala aan evenementen wil gaan organiseren houdt het dus ook niet op bij 1 genre muziek. Ouderwets gezellig en een frisse wind.

Wij zijn Onkruid.

Het Bestuur

Zeggenschap (over eigen vermogen) binnen de stichting is gelijk verdeeld over de volgende bestuursleden.

1. Jort Brink (oprichter en voorzitter)
2. Julian ’t Jong (penningmeester)
3. Gijs Appelman (secretaris)
4. Carola de Bruin (algemeen bestuurslid)

Beloningsbeleid: Alle vergaarde inkomsten worden gebruikt om in de toekomst nog vettere feesten te organiseren.